Reklamačný formulár

Mrzí nás, že sa u vás vyskytol problém s produktom. Urobíme všetko pre to, aby sme reklamáciu vybavili rýchlo, férovo a bez zbytočných prieťahov.

Nižšie nájdete jednoduchý formulár, ktorým nám môžete reklamáciu nahlásiť.
Reklamácie vybavujeme v súlade s obchodnými podmienkami.

Ako postupovať pri reklamácii?

  1. Vyplňte reklamačný formulár nižšie – uveďte číslo objednávky, názov reklamovaného produktu, popis závady a vaše kontaktné údaje.

  2. Tovar bezpečne zabaľte a priložte:

    • vytlačený a podpísaný reklamačný formulár (alebo poznámku s číslom objednávky a popisom závady),

    • kópiu faktúry alebo dokladu o kúpe.

  3. Zašlite tovar doporučene, nie na dobierku, na našu adresu:
    Blueinfo, s.r.o.
    Zuby 1/1234
    900 21 Svätý Jur
    Slovensko

 Zásielky na dobierku nepreberáme.
 Odporúčame zaslať zásielku cez Slovenskú poštu doporučene – s možnosťou sledovania.

Ako riešime reklamácie?

  • Okamžite po prijatí začíname spracovanie – od tohto momentu plynú zákonné 30 dni na vybavenie reklamácie.

  • Tovar zaevidujeme a ak je to potrebné, zasielame ho výrobcovi na odborné posúdenie.

  • O výsledku vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Deramax – 5 rokov záruka, výmena obratom

  • Výrobky Deramax majú zmluvne garantovanú 5-ročnú záruku.

  • Reklamácie riešime okamžite – po prijatí tovaru vám zasielame nový kus bez čakania na posudok.

Kontakt

Ak máte otázky ohľadom reklamácie, sme tu pre vás:
 [email protected]
 0917 417 448

 Nižšie vyplňte formulár na začatie reklamácie.

Nákupný košík
Návrat hore